HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 4 april 2013

Böcker

Hej alla...

Vi kan bara konstatera att jag glömde kabeln till kameran på jobbet idag så utlovade bilder kan vi glömma.
Eller....
Kom på att jag ju har en kamera till...
Så ja, hade ju lovat att visa vilka böcker som jag just nu har ett bokmärke i.
Varför kan jag aldrig hålla mig till en bok i taget ??
Läser till på köpet "Kurt kokar skallen" i skolan och lyssnar på
 i bilen....
Giss om jag har ett helt lass med böcker som står på tur att läsas ??
Känner att jag borde recensera när jag blir klar med en bok...
Ja, så får det bli.

Titta vilken fantastiskt fin elefant jag har fått av Clara idag...
Man blir ju rörd.
 
Kul dag på jobbet med en sväng ner till Matteusskolan.
Imorgon är det en tidig och kort arbetsdag.
Löpning redan klockan ett ??

Inga kommentarer: