HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 14 april 2013

LCHF-kryssning

Jag är hemma efter 24 spännande och roliga timmar på havet.
Jag hade köpt resan till min pärla till kompis, Carina i julklapp och nu så var det då äntligen dags att packa väskan och dra upp ankaret.
Tur att Carina blev ombordsläppt på bussen upp till att börja med, men det fixade hon lätt....utan biljett.
Biljetten kom jag med i min stad.
Vi har ätit en massa god mat, vi har lyssnat på en massa trevliga föreläsningar, pratat med likasinnade lchf-människor vilket kändes riktigt kul, shoppat, partat (jag drack några tequila vilket både var trevligt och väldigt länge sedan), dansat natten lång, lyssnat på Martin Rolinski och pratat väldigt mycket och skrattat ganska många kilo också.
Vår resa har precis börjat, jag har kommit ur duschen och Carina har provat champagnen liggandes i fönstret.
Vår hytt var en deluxehytt och strålande trevlig.
Vi bodde på våning nio och hade därför en bra överblick....fast vädret var ju inte bäst.

Nej, hon var inte i det där fönstret hela resan...
Hade ingen kamera med mig imorse när jag rumlade ner till Zumban så jag lånar en gammal bild på Moniques blogg.
Joodå, det är faktiskt sant att jag efter sisodär tre timmars sömn tog mig upp ur sängen för att köra ett 45 minuterspass.
Zumba hade jag aldrig testat tidigare och det var knivigt värre med höfter som skulle gungas samtidigt som armar och ben hittade på andra avancerade saker.
Jätteglad att jag testade.
Monique gav oss beröm, men jag kan här och nu berätta att det var hon som var duktig...

Behövde verkligen ett par solglasögon i min bil så jag slog till och köpte dom här.
 
Sammanfattningsvis så har det varit jättekul och ganska overkligt att alla dessa människor är typ familjemedlemmar till oss.
Det är så rätt och känns så bra...LCHF
Tack alla!
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej pojken!!

Tack igen för julklappsresan, mkt trevlig utflykt till havs! ;)) Jo jag trivdes bra i fönstret....haha....presenten jag köpte blev väldigt uppskattad! =)

Kommer fortsätta med LCHF såklart, fast idag har jag syndat! ;)

Grattis på födelsedagen!! Hoppas vi får komma och hälsa på ikväll! ;)

Ha det så himla bra! Kramar