HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 3 maj 2013

Bar överkroppspremiär (sorry, inga bilder..)

Uppladdningen till söndagens lopp ger vi betyg 1 på en skala mellan ett och tio.
Jag springer inte som jag ska (inget)
Jag äter inte som jag ska.
Jag sover inte som jag ska.
Jaja, lopp lär det bli men jag får nog mer bara gilla läget än att jaga bra tider.
Slutade tolv idag och somnade baröverkroppad på altanen vid hemkomst.
Riktigt skönt ute till och med efter sju på kvällen var det härligt.
Småpysslade ute och gillade läget.
Nu är jag mest småseg så funderar på att krypa ner och läsa...


Annars så var det en spännande dag i skolan idag.
Hade hela klassen fram till halv elva.
Vi åkte spårvagn och traskade genom Norrköping....
På låtsas.
Smartboarden ställde upp med karta, bilder och information.

Imorgon åker julrosen ut.
Ska bli spännande att se vad den tycker om det.
Ska bli en hel del gjort imorgon.
Laddar kameran...
..och nu kryper jag ner.

Inga kommentarer: