HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 29 juni 2012

Höjden av otur

Eftersom bilderna i det här inlägget är tagna vid min sommarstuga så kommer jag nu och i fortsättningen då ha ljusblå bakom texten.


Jag är förkyld och har så varit i över en vecka.
Har inte lidit mycket över saken och att jobba har inte varit det minsta problem.
Nu idag när jag kom till landet så insåg däremot problemet.
Schersminer har jag fyra stycken här och dom har nu slagit ut..
Jag trycker in ett gäng blommor i näsan men jag känner ingenting.
Konstig känsla när jag så väl vet hur dom doftar, men det händer inget.
Dags att bli frisk med andra ord...


Medveten om att den här sista här inte är en Schersmin...
Konstig liten buske som har lilaaktiga blad förutom på ett ställe där delar av bladen är gröna.
Vad är detta för något ?




Inga kommentarer: