HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 26 juni 2012

Presentation

Här har jag nu kastat in två inlägg utan att förklara det minsta.
Anledningen till det konstiga är att jag bara kopierat dessa två inlägg från min andra blogg som jag haft ett antal år nu.
http://ljusblo.blogg.se/

ljusblo är mitt namn här i datavärlden.
Jag är en person (inte elefant vilket man ibland kan tro) som älskar färgen ljusblå.

Att jag nu startar en ny blogg är för att jag stiger in i en ny del av mitt liv, känns det som i alla fall.
Jag ska flytta.
Jag ska flytta till ett hus som jag längtat efter i över två år.
Att göra om hus och trädgård till min måste bara berättas om både i text och bilder.

Namnet på den här bloggen http://lillaaasen.blogspot.se/ heter så för att mitt nya hus ligger på adressen Lilla åsen och då får det helt enkelt bli lillaaasen.
Åsen ändrar jag alltså till aasen för att jag någonstans har en norsk ådra efter mina år där.

Här är mitt nya hus förresten.


Den 2 juli flyttar jag in...
Om 6 dagar...:-)

Välkomna hit till Lilla Åsen där jag verkligen hoppas att vi tillsammans ska trivas.
Tanken just nu är att det här huset kommer hamna i fokus men också att huset kommer att göra mig mer levande så att kost, träning och spännande funderingar kommer att upptäckas här.


Inga kommentarer: