HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 30 juni 2012

Två dagar till flytt

Min förkylning gör mig snart aningen irriterad.
Jag ska lyfta om två dagar och jag ska göra det med explosivitet, stabilitet och snabbhet.













Mest tillbringat dagen här på landet i den härliga utesoffan och läst trädgårdsdesign.
Redan på första sidan kom påhoppen igång och jag kände mig ruskigt utpekad.
Dom hävdar att visst är det bra att ha kraft och ork men det viktigaste är att man är realist.
Skit också....
Realist är inte mitt mellannamn.

Läste vidare i en tidning istället och där var det men en man som sa något som jag gillade mer.

Hans tips för att lyckas koppla av på semetern:
Ta aldrig på dig skorna


Dagens bild är på årets första näckros som slagit ut i veckan.
Blomma på bild nummer två kan heta nästan vad som helst.





...och ljusblå kant har dom för att dom är tagna vid sommarstugan, just det, ni börjar klara det här nu.

Inga kommentarer: