HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 26 juni 2013

Bilen rensas, tvättmaskinen snurrar och packbordet fylls på.

Erkänner att min bil altid ser ut som rena slagfältet.
Eller så kan man konstatera att jag oftast har det jag behöver i bilen, trots att jag inte har en aning om det själv.
Idag var det i alla fall rensardags och imorgon ska till och med dammsugaren komma på besök.
Att jag inte rensar varje dag är väl dessa två saker ett bevis på.
Luciaglitter och plast från ett gång stora flaskor julmust.
Julmust har jag inte druckit sedan mars 2012....
Min slalomhjälm kände jag mig duktig när jag tog in också.
Den använde jag i mars i år när jag åkte skridskor.
Väl inne kom jag på att jag ska ha den imorgon när det är dags för inlines på skolgården.

Mycket att packa och mycket att tänka på inför campingsemestern.
Jag känner mig inte helt van vid den typen av resor och speciellt knepigt är det nu när jag inte bara ska på ett evenemang utan tre olika saker innan jag kommer hem igen.
Men...
Vem är det jag ser som håller på att kravla sig upp på stolen där borta ??
Han ser bekant ut...
Återstår att se om han kommer med.
 

Lite konstigt detta...
Dom bor i samma fönster, men mår relativt olika får man säga.
 
Nu är det snart bara ett dygn kvar innan jag åker...
 

 
Visst ja, böckerna....
Vi tar dom imorgon.
Nu ska jag träna lite och hänga upp tvätt innan kudden kallar.
Träning innan jobbet imorgon ?, tror vi på det ?
Inte gör det jag i alla fall.
 
Hälsningar Trötter

Inga kommentarer: