HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 28 juni 2013

Böcker ska med

Hörrni, jag är inte den som vill vara oförskämd när ni tagit er ända hit, men jag har faktiskt inte tid med er just nu.
Jag ska kolla om det regnar fortfarande och om det inte gör det så ska jag dumpa in en hel del saker i bilen.
Att det överhuvud taget har regnat idag känns konstigt DÅ DET SKULLE BLI RIKTIGT BRA VÄDER IDAG.
Jag är med andra ord riktigt sen, men som jag sa en annan dag, har man bil så kan man strunta i finliret och istället ta med väldigt mycket saker....och lite till.

En lång och spännande dag imorgon med andra ord.
Jag rapporterar såklart...
Jag vet, jag vet...
Visst blir det en smula överdrivet...
Kul att två av författarna kommer till Säffle.

Inga kommentarer: