HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 14 juni 2013

Helg ljuva helg

Imorgon är en annan dag...
Förhoppningsvis en bra dag då inget snörvlande finns, där däremot solen får steka min rygg när jag blir klar med dammen...(klar är givetvis inte helt sant eftersom dammen är klar den dagen då vatten, växter, stenar, broar, fiskar, sittplatser mm är på plats)
Jord, sand och löv ska bort imorgon....

Dagen idag är inte mycket att skrika högt om.
Det var en tung dag på jobbet där det liksom inte funkade...
Vattenkriget var dock lyckat och kul trots dåligt väder.
Skönt också att höra den omtanke många föräldrar har om att jag ska finnas på plats på skolan i höst.
Tack för det:-)
Sorgligt att Eva går på semester nu...
Jag kommer att sakna dig....redan på måndag.


Tittade in på aftonbladet för första gången på säkert en månad.
Det liknar ingenting det där tramset...
Folk har tydligen problem på apoteken.
Ett hett tips: Se till att ni lever på ett sätt där ni inte behöver trycka er fulla med mediciner tre gånger om dagen.
Den där Madde är på smekmånad...
Är det vi som betalar alla hennes kläder, bröllop och smekmånad eller är det hennes man ??
Om det är vi så tycker jag att vi ska sluta med det.
Jag är inte intresserad av att läsa och se vad hon och hennes släktingar gör, så då vill jag såklart inte ge henne pengar heller.
Visst kan vi ha kungahus, men ska hela gänget leva ett ofattbart lyxliv så vill jag inte var med.
Jaja, kanske är det tv 4, aftonbladet och se och hör som betalar rubbet.

Jo, jag har syndat efter jobbet idag.
Åt glass...
Det var smaskigt men jag känner relativt fort att magen inte beter sig lika avslappnat som vanligt.

Sov gott alla.

Inga kommentarer: