HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 10 juni 2013

Förkylningskris

Den förbenade förkylningen satt hårdare än vad jag trott.
Det var en kort och lugn dag på jobbet men den tog kål på mig.
Löpning var bara att glömma...grrrr
Det blir att ta en dag i taget för på fredag ska man ju vara laddad i dubbel bemärkelse!

Måste hitta en pålitlig vattenpistol...

Glömde meddela att jag hade trevligt grillsällskap i lördags.
Var befann sig kameran då ?
Vi hann till och med en promenad runt Norsholm.
Tänk vad trevligt jag bor...

Det kanske inte alltid syns vad som händer här hemma men man kan ju inte ta kort på allting.
Jag fick lite nya ideer i helgen, men som vanligt så suger jag ett tag på ideerna innan jag slår till.
Den övre dammen uppe på berget är ett tidskrävande projekt men det blir nog väldans bra till slut.
Otroligt vilken perfekt tomt det här är för dammänniskan (nej, inte en sån dam..) mig.

Nu lite sömn...

Inga kommentarer: