HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 12 juni 2013

Skolavslutning

Det ska bli sagolikt skönt att krypa ner snart...
Visserligen sov jag en kvart på en supersvettig tunn madrass i skolans gymnastiksal.
Jo, jag hade tränat (mage & rygg) i 50 minuter och var fullständigt sjösvettig.
Jag låg där i blötan efter de sista situpsen och pustade...
...och somnade...
Dagen blev annars som jag misstänkt.
Bara en massa klädbyten och duschande, men det är ju inte det sämsta.
Jag gillade aldrig min egen skolavslutning, men nu njuter jag stort av alla elever som vill visa upp sig i sång och dans.
Det är riktigt kul att se!
Lite svårt att fatta att våra treor nu har sommarlov och lektionerna med dom är slut för alltid.
Jag tycker så mycket om dom...
Tur att man träffar många av dom redan imorgon:-)
Presenter till mig denna skolavslutning.
Tack så jättemycket!
 
Kom  hem klockan halv nio.
Satte på kaffet, av med alla kläder utan kallingar.
Ut på tomten och vattna allt nyplanterat.
In och hämta en kopp kaffe.
Tog med den ut en stund när jag satte mig på berget och bara njöt.
Vilken glädje.
 
Som sagt, gott att krypa ner nu efter dusch nummer fem denna dag.

Inga kommentarer: