HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 9 januari 2014

Jultomten har levererat

Mycket folk på Friskis så här efter nyår så det var skönt att jag inte bestämt vad jag skulle köra.
Det blev coreövningar med en del rena magövningar och sen blev det axlar på slutet.
Axlar behöver jag varken bänk eller maskiner utan klarar mig bra med ett par hantlar.
Mycket folk som jag kände igen var det också och det är lite kul.

Efter träningen så åkte jag och hämtade paket.
Jultomten var sen kan man säga för idag kom då två av mina paket.
Väntar in två stycken till.

Mina Rusty Neal t-shirts som jag gillar skarpt.
Strålande den här gången när jag hittade dom för under hundralappen.

Min gula shorts som ju var en chansning måste jag erkänna.
Dom passade perfekt, dom visade sig vara en modell precis som jag vill ha dom och den gula färgen var inte alls fel heller.
Ett par bruna ben till dom så kan jag till och med visa mig i dom.

Köpte lite D-vitamin, lite bcaa och så den här med någon olja som tydligen ska vara bättre än Kokosolja.
Jag testar och skriker i här om sakerna är toppen eller om dom är kass.
 
Imorgon blir det ben på gymmet, antingen i form av styrketräning eller i form av löpning på bandet.
Ett backpass på bandet kanske...??

Inga kommentarer: