HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 4 januari 2014

Stavanger

Idag har jag till slut fått svar från Stavanger Maraton om dom tänker köra något maraton i år och i så fall när?
30 augusti (som jag hade gissat) är det dags och då har jag lust att vara där.
Flyg till Stavanger (t/r) kostar 2100:- och då åker man från Linköping med mellanlandning i Amsterdam!!!???
Liten konstig omväg, men inte så konstigt eftersom Linköpings flygplats kör med Holländska KLM.


Nej, där kommer jag inte att sätta mina fötter...
Undrar däremot om jag kommer att hitta till Smokey paper café..??

Samtidigt som jag bestämmer mig för långa lopp här och där i världen så var jag idag ute och sprang.
Fint väder!
Jag sprang inte långt, inte snabbt men det var ändå väldigt jobbigt.
Ser med andra ord inte så bra ut.
Dags att träna mer kan man också säga.

Ska vi bestämma att det händer lite i allrummet imorgon??
Så får det bli.
Håller ständig utkik på blocket om någon säljer en Chilli liggfotölj, men ännu inget.
Bredvid den där fotöljen så behöver jag såklart en liten bänk eller ett litet bord, där jag kan lägga boken på och såklart ställa ifrån mig kaffekoppen på.
Den kommer jag inte att lägga många kronor på.
Däremot så kommer den nog säkert att bli målad i en viss grå färg.
Frågan är svårare vad jag ska göra med dom två bokhyllor som jag har och som (väl) ska vara där uppe.
Kanske får dom helt enkelt fortsätta att vara ek....

Nu går jag och lägger mig.
Skönt att det är två dagar kvar till jobb:-)

Inga kommentarer: