HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 15 juni 2013

Blommor på baksidan

Jag har fått några extra kvadratmeter altan under veckan.
Finemang!

Dom växer lite här och lite där kan man säga.
Blåklintarna är det mer ordning på.
Dom skapar en blågrön luftig boll.

Klematisen är redan långt upp på väggen...
Som vanligt så är det inte dom två som jag planterat utan den som bara kom en vacker dag förra året.
Nae, vänta nu...
Det var ju inga vackra dagar förra året.

Fick i mig morgonkaffet på baksidans trappa i morse/förmiddags.
Konstaterade då att det såg för sorgligt ut där borta.
Även fast jag inte redan nu ska dunka ner dom plattor jag en dag vill ha där så kan jag allt snygga till lite.
Tog bort en platta och planterade två Passionsblommor.
Jo, nu ska ni klättra på den fula vita stolpen....tack.
 
Dammen som ni ju fattat inte alls är klar kommer det bilder på imorgon.
Känner mig lite trasig efter att ha stått i den där bergsskrevan och balanserat idag.
Det här var förresten den första bilden på den övre dammen och som synes så var det inte mycket som talade om att det skulle bli en damm där.
Funderade idag på om mina köp som jag gjorde för ett år sedan just till det här huset nu syns i huset eller befinner sig i en mörk bakgrund eller låda och i såna fall var extremt dåligt köp.
Klockan har tickat på och jag är trött så vi får se om vi redovisar bra och dåliga köp imorgon...
 
 
 

Inga kommentarer: