HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 25 juni 2013

En måndag efter regn


 
Tog en runda i trädgården på kvällen just efter en regnskur.


Akta dig elefanten så att du inte blir påkörd!!!!
 
Måndagen avklarad och med andra ord fyra dagar kvar...
Tro inte att jag inte gillar att jobba, men eftersom jag har lite av varje att se fram emot så ser jag fram emot det.
Inser att jag har en del att göra här hemma när min niodagarstur är över.
 
Svårt att inte hamna framför datorn och titta på hotel och läsa på om Valencia.
Jag borde fokusera på min semestertripp jag ska på nu istället.
Vad jag ska titta på, utöva och utforska om nu vädret på campingen inte lockar.
Finns det några fräcka garden centers i min väg...?
Finns det några lchf-vänliga cafeer eller restauranger i krokarna ?
Den senare frågan har jag redan forskat lite i.
Jag ska på vägen titta in på en kopp kaffe i Kristinehamn.
Där finns lchf-aktiga bakverk.
Sedan när jag förflyttar mig mellan Säfffle och Insjön(där jag ska bo en natt) så passerar jag Ludvika.
Där finns ett lunchställe med lchf-mat som dagens så kanske är det läge för lunch när jag passerar.
 
Tisdag imorgon och vi får se om det går någon spårvagn...
Folkparken låter en del roligare än Enebyparken.
Vi syns imorgon kväll.
 

Inga kommentarer: