HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 3 juni 2013

maratonsnack

Att beskriva hur plågsamt ett maraton är för en som aldrig har löpt ett, är som att beskriva färger för en som är född blind.
(stulet citat)
Jag som ska springa (eller något liknande) Vansbro maraton om en dryg månad och har börjat att förstå att just den maran är inte den lättaste i världen.
Så här beskriver dom själva sitt lopp:
Vackert, varierande och riktigt tufft -
terränglöpning när utmaningen är målet.

Tydligen så tar detta kraftprov ungefär en halvtimme längre att klara av än ett vanligt asfaltmaraton.
Vansbro Marathon bildnr: 851
Ser man på bilder från tidigare år så undrar man om man över huvud taget kommer att hitta i djungeln...

Igen är jag en dag sen med att rapportera jubileum...
Igår, den 2 juni så var det 11 månader sedan jag flyttade in här.
Tiden går...

På tal om maraton så ser jag att Barcelona maraton går den 16 mars nästa år.
Spännande det skulle vara att stå på den startlinjen.
Hmmm...eller varför inte Valencia maraton den 17 november i år...
Nae, nu får jag ge mig.
Kommer rapport imorgon om hur träningspasset uppför Yxbacken (några vändor) gick.
Natti...

Inga kommentarer: