HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 4 juni 2013

28 juni till 5 juli

Vilken lyckodag...
Och då menar jag inte alls tjatandet på barn vid mellis eller den grymma löpningen/traskandet uppför Yxbacken fem gånger om.
Sjukt kan man säga om den saken, men antagligen så upplevde kroppen den behandlingen som något som den måste bygga upp sig för.
Trevligt med sällskap , vilket mest blev efter löpningen.
Trevligt väder också.

Joo, lyckodagen...

Den 28 juni åker jag till Säffle.
duse udde camping
Där bor jag i en stuga i hela fem nätter.
Jag kommer att gå på en massa föreläsningar och umgås med lchf-folk.
Lchf-campingen pågår lördag-söndag.
På onsdagen så lämnar jag Säffle och beger mig mot Vansbro.
Inte klart med boende än men i närheten av Vansbro stannar jag en natt.
På torsdagen den 4 juli så springer jag Vansbro maraton.
Vansbro Marathon och Vansbro Halvmarathon banprofil 2013
Antagligen så tar jag mig ifrån Vansbroområdet redan under torsdagen då det kommer dundra in simmare i krokarna.
Jag drar mig någonstans i närheten av Karlstad.
Det är här den nya planen kommer in och som gör dagen till den lyckodag den är.
Under fredagen så behöver nog min kropp vila efter tordagen och det kommer den att få göra på någon trevlig camping.
På lördag så ska jag på festival.
Putte i parken heter festivalen och den är alltså i Karlstad.
Gissa vilka som kommer dit ???
Helt, helt, helt fantastiskt amazing är det att SCOOTER är där då.
Jag är där då.
Helt otroligt!!!
Scooter, AC4, Lune, The Nomads och Bara På Låtsas
Jag har drömt om i 20 år att få se och höra Scooter live.
Jag kommer att hoppa på mina rangliga maratonben och jag kommer att skrika.
Eventuellt så kommer jag att gråta också.
Det känns så ofattbart, men biljetten är köpt.
På söndag så åker jag hem och vattnar...
Vilken semesttertripp säger jag bara.
Det kommer att bli toppen!
Jag gillar inte alls kartor på internet men vi får se här om jag kan länka min lilla färdväg om en månad.

https://maps.google.com/maps/ms?msid=216455382196390940627.0004de594568f9180470a&msa=0&ll=59.411548,16.051025&spn=3.20392,10.821533&source=gplus-ogsb

Inga kommentarer: