HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 26 juni 2013

Shopping inför tur

Veckan galopperar vidare och det känns helrätt faktiskt.
Gjorde lite shopping efter jobbet och börjar lite smått förbereda mig för campingsemester.
Någon gång ska man väl ta sig ett glas vin, eller möjligen två.
Recension över vinerna kommer såklart senare.

Bocciaspel 25:-
Kanske finns det någon att spela med.
Känns skönt att ha en hel bil att packa saker i så att man inte missar något viktigt.
Imorgon kanske jag visar den komiska bokhögen som jag ska ha med mig:-)

Kylväska, snyggare än de flesta, från Sagaform.
 
Imorgon måste det se en hel del saker inför resan.
Hittade ett hotel idag (Valencia) men jag har inte bokat.
Ser det bra ut?
Det är utsikten över stranden och lite längre bort, hamnen.
 
Det lilla akvariet dom har i den här staden verkar lagom coolt.
 
Imorgon tar jag Valenciatröja till jobbet.

Natti....

Inga kommentarer: