HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 13 juni 2013

Laxdags


Nu är den framlagd vid dörren tillsammans med shorts och handduk.
Fast min är grön...
Våtdräkten får stanna hemma trots att jag kanske behövt den i det inte allt för braiga vädret som utlovas till imorgon.
Har varit sugen på lax länge nu så nu är den både i magen och i matlådan.
 
Har börjat planera helgen och det ser spännande ut tycker jag.
Vill påstå att jag är friskförklarad så löpning ska det bli och det ser jag verkligen fram emot.
Så förresten att dom hade ett sextimmarslopp i Borås i november.
Just det, man springer i sex timmar och ser hur långt man hinner....
Inte anmält mig eftersom jag kommer drömma vidare om att vara med på Valencia maraton en vecka senare.
 
Syns imorgon!

Inga kommentarer: