HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 11 juni 2013

Groda på dammbesök

Klockan slår snart midnatt och jag har verkligen inte hunnit med ens nästan det jag tänkt denna kväll.
Morgondagen är konstig på alla sätt och vis...

Börjar 07:00
08:20 idrott....jag kommer nog att bli blöt
09:50 idrott....blöt igen
Dusch, lunch och rastvakt
12:30 brännboll-6:or mot lärare
frita till klockan 15:00
17:30 Avslutning

Mycket kläder ska med!
Vad gör jag mellan 15:00-17:30 ??

Trött nu...

Den här växer på min altan minsann...

I en lite annorlunda kruka...
En gammal rostig tunna som jag hittade i skogen i höstas.

Lite vatten just nu...
Däremot är berget ovanligt rent då jag borstade och rensade en hel del i helgen.
Tog även med en del vattenväxter från landet som nu lite oseriöst befinner sig i dammen i väntan på en definitiv placering.
En groda tog sig en simtur i dammen när jag passerade tidigare i kväll.

Fina blommor...
 
Ja, vi hörs väl imorgon efter avslutning.
Nu ska jag bara packa det jag lagt fram i klädväg och så hiva ner kycklingen i matlådan.

Inga kommentarer: