HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 7 juni 2013

Skön kväll hemma

Nyss Södra Finnö...
Nu Lilla Åsen
I Söderköping den lilla sommarstaden stannade jag som en riktig turist.
Jag handlade en borste (en som jag inte ska måla fin och därför kunna använda) och jag handlade lite kyckling (nae, inte grillad).
Så handlade jag den här som jag efter en del vattnande vid hemkomst slog mig ner med ute i den sköna kvällen.
Vitt vin som jag vill ge en chans den här sommaren.
Den här  var okej, men skulle antagligen varit trevligare med någonting tuggbart till.
Javisst, datorn funkade där ute också.

Titta, den här snyggingen som jag alltid glömmer vad den heter har fått blommor medan jag har variit ute på utflykt.
 
Jag som inte för fem öre är en telefonmänniska har glömt telefonen på Södra Finnö.
I min turkosa strandväska ligger den i ett gavelfack.
Så kan det gå...
 
Nu är det natten så får vi se vad som händer imorgon.
Löpning ?
Grillning ?
Dammgrävning ?
 
Känns som om jag har ont i halsen...
Det är inte bra.
Emelieeeee...;-)

Inga kommentarer: