HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 23 juni 2013

Rabarber och ....apelsiner



Ibland håller jag faktiskt vad jag lovar...
Rabarberpaj-lchf med rysk yoghurt och lite vaniljpulver på den.
Orkade inte kladda ner genom att vispa grädde.
Gott!
Premiärtestade också tallrik och kopp som jag fick av mina snälla elever och dom både funkar och är fina.
Tallriken och koppen alltså....
 
Tänk vad fort man glömmer...
För ett halvt dygn sedan så skrek jag ut mitt hat mot löpning...
Vad hände sedan ?
Jo, det kom en störtskur regn och jag hamnade vid datorn.
Ni människor (och andra) som får en delikat pulshöjning när det gäller min ekonomi kanske ska lämna sidan ungefär NU...
 

Den 12 november drar jag...
Den 17 november ska jag springa på det här underbara upploppet.
Den 19 november lämnar jag apelsin och paellastaden nummer ett...VALENCIA.
Jäklar vad jag har längtat efter att få sätta mina fötter i Valencia och nu kommer jag verkligen bokstavligt att få sätta ner fötterna när jag ska springa maraton här.
Jag tror mig veta att man kan göra och se en himla massa andra saker i den här staden också.
Därför stannar jag en vecka.

Jodå, jag fick i mig middag idag också.
Köttfärs (mycket konstigt i den) och en hel del grönt.
Tallriksmodellen kan vi kalla den...(räcker ut tungan)...(långt...)
 
Snart jobb vilket känns lite udda, men kul kan det bli.
5 dagar, sedan semester.

Inga kommentarer: