HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 6 juli 2012

Kakel i fönstret

Idag kom mycket riktigt soffan, men det känns som om den kommer att få stanna i sin kartong i en vecka till.
Tycker att jag håller på hela tiden utan att komma speciellt mycket framåt.
Jaja, bara att köra på...

Längtar verkligen ut på tomten också.
Jag skrattar gott varenda sväng jag tar med kaffekoppen där ute när jag får mina små ideer.

Det känns som om jag ska kunna bjuda på lite slutresultat imorgon.

Idag hade jag vid ett fönster problem för där satt ett trettiotal nitar i fönsterlisten.
Skitsmart verkligen...

Inte lätt att få bort vill jag lova....tills jag hittade mitt vapen...

Han visade klass...en stund.
Dålig bild...på en kökskniv.
Nu sitter den spetsen för alltid i väggen.

Sen funkade den till och med som skruvmejsel.
 Fantastiskt...

Nu har vissa lister fått ett tredje drag, med den här nyinköpta aningen mörkare grå färgen.
Tror den blir bra.
Den ska få ett fjärde och sista drag imorgon.


Detta är vad jag tänker mig som fönsterbräda.
Som sagt så får vi se imorgon.

Nu sömn...

Inga kommentarer: