HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 8 juli 2012

Soffa till salu...

KÖP MIN SOFFA...
http://www.blocket.se/ostergotland/Skonaste_soffan_41386072.htm?ca=14&w=1

Att måla en trappa och dess förbannade räcken tar tid....och kraft.
Jag målar ju i två färger också så jag får tejpa.
Mycket tejpande blir det...
Här har jag skruvat ner en stor räckdel.
Att balansera högt upp, måla i mängder av hörn och korsningar och till på köpet försöka göra det snyggt gick inte.
Nu finns det dock hopp.

Byta ut köksluckor, lämna in dom för målning eller måla dom själv.
Jag testar en liten rackare.
Är den till plåtar tro??
Eller kökshanduken??

3 strykningar på en dag är väl inget bra?
Jodå, den ser bra ut...
Vi får dock se om vi fortsätter...

Lycklig, ren och nyrakad ska han få åka till affären.
Kaffet och äggen var slut.
Ja, just vad jag lever på...

Minns ni elefanten från igår.
Han framträder tydligare.


Imorgon är det söndag och då vill vi se lite färdiga, i alla fall små delar av mitt hem.

Inga kommentarer: