HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 31 juli 2012

Södra Finnö-Syrien 0-0

Hej, jag är här...
Som synes så arbetar jag även här då jag släpat med mig alla mina beslag och annat skrot.
Köpte sandpapper på vägen.
Njuter här av kvällssol och en kopp kaffe samtidigt som jag skrapar.
Det ljuvligt soliga vädret kom just på kvällen.
När jag låg på berget på dagen så tackar jag för att jag tog med mig en stor och varm handduk.
Jag hade den över mig som ett täcke.
Svinkallt och regnigt...
Bläää


Shortsen var inte snyggast efter att jag skrapat en stund.
Tur att beslagen blev fina.


Inte så ofta jag sitter på den här sidan av huset men den bjuder ju på kvällssol så idag var det perfekt.
Att det växer hallon nedanför vet jag ju men det här är ju som att bli serverad på guldfat.
Årets sommarbild...

Jo, jag köpte lite sandpapper på Djurbergs i Söderköping.
En snygg sopborste var också i fokus men det hittade jag ingen.
Köpte den här fula rackarn som jag kan skura berget i dammen med.

Gissa vad...dom lovar sol imorgon och blir det inte så när jag ligger nere på berget så blir jag sur...och åker hem...
Jag åker hem imorgon i vilket fall.

Jag vet att jag är tjatig men jag kan inte släppa vissa saker.
Samtidigt som jag inte vill höra ett ord om Syrien eftersom jag fullständigt skiter i det där idiotlandet så får jag höra en sån massa dumma saker som gör att jag tickar igång.

Kan någon berätta för mig varför det befinner sig sisodär 1000 svenska medborgare i Syrien just nu.
Idag har tydligen flygtrafiken stoppats till Europa och då börjar vissa av dessa tusen gnälla om att dom vill ha HJÄLP hem...
Idioter...
Varför befinner man sig i Syrien när man är svensk?
Hur många nötter hjälper vi hit, ger en massa bidrag och som ändå glider omkring i det landet dom från början kommer ifrån ?
Utred för helvete...och kalla mig inte rasist för då kallar jag dig dum i huvudet...

..och ni som är i Syrien, stanna och kom aldrig hit igen.

Inga kommentarer: