HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 13 juli 2012

Tejpad trappa

Man kan inte annat än hålla med yr.no....
Någonting måste vara väldigt fel med vädret.

En jäkla massa dörrar är det i hallen.
Det här är den inre dubbeldörren.
Att den kommer att bli grå vet (tror) jag men frågan är om handtag+guldplatta ska bytas ut.
Lägg märke till hur skitig listen i mitten är.
Fruktansvärt...

Samma dörrar har här blivit vita...
Ja, grundfärgen ni vet.

Japp, badrumsdörren också.
Den lär bli grå på utsidan och vit på insidan(tror jag...)



Trappan som jag svurit åt i flera dagar togs idag till helt nya hopplöshetsattacker efter att ha tagit bort dom fint och tidskrävande ditsatta tejpbitarna...(konstig mening...)
Tejpen var dålig på att hålla emot färgen och tog till på köpet med sig bitar av det vita.
Fyfaaan så kasst...
Det ser dock bra ut här...men känner mig nervös bara jag närmar mig den där trappan.


Trodde att jag skulle få mig en tur inåt stan imorgon och träffa lite trevligt folk....och passa på och titta...(hahaa) köpa menar jag, tapeter.

Kanske skulle passera jobbet och hämta med mig min bakblandare så jag kan baka något gott.
Kanke får besök någon dag...
Kanske ska passa på att vattna lite på gården när jag ändå är där....hahahaaaa

Känner att jag skulle vilja ha haft med en blomma här på slutet idag.
Jag letar...

Titta minsann...
Dom finns här på tomten...

Inga kommentarer: