HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 29 juli 2012

Torra händer....och regn

Hej hallå...
Frukosten har glidit ner och jag sköljer efter med lite extra kaffe.
Jo, väderprognosen hade återigen ändrat sig och meddelade att klockan halv ett kommer regnet som kommer att stanna så länge det är ljust denna dag.
Varför jag fortfarande följer och rättar mitt liv efter dessa tomtar vet jag inte...
Uteaktiviteter till halv ett blev min plan.
Klockan tolv var jag hungrig så då avbröt jag och gick in.
Nu ser det i dammen ut så här...
Bara lite kvar till vänster och så en liten grop till höger.
Jag fick slita med mina bara händer för att få bort jorden från  och under rötterna.
Handkräm hallå...
Den är som allt annat klart nedpackad...

Tur att man då alltid har nära till det bästa mjukgöringsmedlet som finns.
Kaffesump
Jag blev mjuk och len på nolltid.

Klockan är nu 12:37
Undrar om jag ska ta mig ut och fortsätta...ingen droppe ännu

Inga kommentarer: