HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 28 juli 2012

Vädret

Jag stannar hemma...
Detta är inte bra nog.
Jag sätter på kaffe och funderar på vad jag gör här istället.
Det blev ingen borste....och kanske än värre, inget sandpapper.

Vardagsrummet med golv, väggar och lite tak blir nu prio ett tillsammans med utejobben dammen, studsmattan och det höga gräset som ska bort.
Jag har visst några lister och ett gäng dörrar som snart är klara också.
Då får jag också använda lite sandpapper och sprayburken såklart.
Börjar med kaffet och gå och välja dagens skivor för OS kan väl inte vara så spännande idag va ?
Simning, fotboll, handboll, rodd, bordtennis, tennis, cykel, och badminton lockar inte direkt.


Meteogrammet: Södra Finnö

Inga kommentarer: