HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 3 juli 2012

Sovdags på Lilla Åsen

Det har varit en lång dag med bankmöte och många flyttlassvängar.
Som tur var inte mina förkylda krafter slut med det utan orkade med en massa nedmonteringar av gardinstänger, lampor och annat som förra ägaren lämnat kvar.
Nu har jag också tvättat rent en massa lister och trappan med målartvätt så att jag är ett steg närmare målning.

Ska inte tjata så mycket mer utan visa hur jag nu har det.

Välkommen in....

Jaa, vi har såklart flyttat in.






Varför har man lagt in trägolv i hallen ?                           Fönstret i badrummet är snyggt.
Hört talas om klinker ?






När man sitter på toan så ser man sig själv i spegeln....som tur är bara huvudet.

Hmmm...man ser sig själv i en av knopparna som man öppnar duschen med också.




.....så jag tog bort och lekte fram mina favoritord.

 Latintext i hallen.
Inget för mig....
Min kompis Moccamaster var snabbt uppackad och igång.

Knepigt rödaaktiga hyllor och lister i köket som nu inte finns längre...

Bäst att krypa ner så att man hinner arbeta länge och väl imorgon.

Inga kommentarer: