HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 3 juli 2012

Målandet har börjat och djuren invaderar

Soligt och hett var det ute idag.
Japp, jag var ute och kollade solens position ett par gånger.
Kameran fick följa med.

Morgonkaffet intog jag här kvart över åtta.
Ingen sol på altan vid den tidpunkten.
....men här är klockan tio och då finns det ett solfyllt hörn.

 På tomten men dumpad långt bort hittade jag en gräslöksplanta.
Imorgon får den en ny plats, lite kärlek och en slurk vatten.

Målat lister och fönsteridag. Det ska bli garanterat ljusare.
Frågan är om fönsterbrädorna kommer att prydas med kakelplattor?


Mer saker som nu har målats med grundfärg...fortsättning följer......


Sniglar har jag inte sett någon än vilket glädjer mig.
Något säger mig att jag kommer att få problem med den här rackarn.



Natti natti...

Inga kommentarer: