HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 22 maj 2013

Blad

Det blev en trevlig himpadag idag trots att vi inte ens kom i närheten av något Himpafält...
Fantastiskt bra jobbat alla barn.
Jag tog en massa kuliga bilder som jag ska se till att lärarna kan använda.
Här får dom inte vara.

Hur många gånger haf jag inte läst att blad minsann kan vara lika vackra som blommor.
Jodå, jag har väl kunnat tro på det.
Dom här bladen växer på berget vid min tomtentre.
Men visst skulle det vara än mer trevligt med en lila eller ljusblå blomma som stack upp sitt huvud mitt i bland bladen.
 
Faktiskt tog jag mig ut på ett hemskt löppass nu ikväll.
13 grader och regnet i luften (eller inte) var perfekt men mina intervaller på mellan 90 och 400 meter var jobbiga.
Jag hittade dock till västra Norsholm vilket var lite kul.
 
Imorgon är det en ny dag och tydligen så har den redan börjat.
Linköping på kvällen blir bra och att jag blir korthårig är toppen.

Inga kommentarer: