HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 7 maj 2013

En ny tvåmilare

Vad trött jag blev sista kilometrarna...
Och hungrig!
Tvåmilspasset hem från jobbet gick annars väldigt bra.
Jag skulle ta det extremt lugnt.
Det lyckades jag inte med.
Dom stela benen blev mjuka och smidiga efter några kilometer.
Ärligt talat så är det mest nu, efter dusch och mat som jag blev trött.
Ska snabbt snickra ihop matlådan till imorgon och sen krypa ner.

Fick min flagga idag och den ska vi hissa imorgon.
Vi hissar för att det är ....onsdag.

Frida skriver idag om att hon var ch hejade på kanallöpare i söndags.
Ingen nyhet eftersom jag såg henne både här och där.
Så här beskriver hon vinden...
Det var ingen lek och jag förstod att detta skulle bli en av de värsta halvmaror flera varit med om. Motvinden var inte att leka med. I de flesta lopp får man både medvind och motvind men när man springer längs en relativt rak kanal får man antingen eller och denna dag var det motvind av rang.

Vi syns imorgon...

Inga kommentarer: