HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 26 maj 2013

Colting på twitter

Glömde helt bort att tejpa in gårdagens uttalande här...
Det var Jonas Colting som hade något att säga på twitter efter sin lilla cykeltur.

Har cyklat 14 mil i hånfull motvind. Känner mig lite kränkt och missförstådd. Känner för att bränna upp en bil.

Hahaahaaa...klockrent!

Tydligen var det en av hans följare på twitter som inte skrattade lika gott som jag gjorde.
Hon skrev så här...

Älskar dina sportsliga bedrifter, läser allt jag kommer över om träning men ÖNSKAR att du slutade med "politiskt" raljerande!

Hon fick svar på tal...

skiter i vad du önskar, avfölj om det inte passar! ditt val, inte mitt.

Nu slår det mig att det skulle vara roligt med Jonas Colting i "På spåret".

Inga kommentarer: