HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 12 maj 2013

Planteringsplats

Löpning är ett kontrollerat fallande...
Jo minsann, så är det faktiskt.
Dåå kan vi lämna den saken för idag för visst 17 så hade jag lust att springa idag, men hjärnan bestämde att jag inte hade tid med den saken.
Lämna var det ja!
Plattor att stå på och en bänk att plantera vid.
Nu gäller det bara att göra den här platsen så mycket mysigare och finare, men det kommer inte att bli en svår historia.

Den är ju så fin och så väldigt ljusblå den lilla Förgätmigejen...
Hittade den här vilda två meter bakom bänken på förra bilden.

Där bor jag !!
Om ni är ute och traskar i skogen och ser den här vyn så vet ni vart ni är.
Bara att traska på...

Den övre dammen som vi kallar den..
Svårt att se att det överhuvud taget kommer att bli en damm inser jag nu och lovar att ta bilden från en annan vinkel nästa gång.
Saken är den att jag i alla fall grävt en hel del.
Det är bra.

Den här krukan med sina avocadoplantor fick flytta ut på altanen idag.
 
Nu har jag både matlagning och core+ryggträning kvar innan kudden tar emot mig, men det ska nog gå bra.
Veckan som kommer kan bli lite mycket stundtals känns det som.
Imorgon ska jag skriva omdömmen, antagligen från tidig morgon till ganska sen kväll.
Däremellan ska jag jobba lite vanligt också.
Hur jag ska kunna hämta min bil har jag ingen aningen om.
Jo, det har jag...
Det finns inte en chans.
Antagligen ett problem som inte ens kommer dyka upp då bilen såklart inte blir klar.
Lust att testa lite terräng imorgon också....men då måste jag nästan ha bil.

Inga kommentarer: