HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 17 maj 2013

Jaa, jag sa ju att det var en hård och tidskrävande arbetsvecka...
Nu är den över.
Givetvis så gick den väldigt bra och var ofta väldigt kul.
Det är ju så det är med det här jobbet.
Helg alltså...
Skönt ska det bli och visst kommer jag att hinna med både trädgård och löpning.
Jag borde springa snabbt och kort men har mer lust att springa långt.
Läste nyss ut ....
....boken uppe till höger "Ät och spring".
Den handlade rakt av om Scott Jureks liv.
Scott är en ultralöpare som här berättar om sina lopp, om sin träning, om hur han äter och såklart om vänskap och om livet i stort.
Visst, en trevlig liten historia men inte mer än så.
Att kroppen pallar bra mycket visste jag ju redan men visst hajar man till när man läser om dessa monsterlopp.
Frågan är nu om och i så fall vilken av de andra böckerna här jag ska ta nu.
Omét är ju såklart för att jag har även andra böcker som jag kan ta.
Någon blir det såklart.
 
Ett företag som vill lura oss att äta deras äckliga margarin och till på köpet hävdar att margarinet är bra grejer tycker jag ska bojkotas..
Att bara strunta i margarinet kan man såklart göra men jag brukar som bekant ta steget fullt ut och knäppa dom som förtjänar det på näsan allt vad jag orkar också.
Unilever tillverkar en massa gojs i sina kemitankar.
Ingen risk att ett företag som Unilever ena sekunden enbart tänker på pengar när deras margarin görs och i den nästa sekunden tänker på folkets hälsa när dom tillverkar och säljer någon annan vara.
Nae, Unilever tjänar pengar på att tillverka skräp och med största möjliga insats inbilla oss att deras varor är bra på alla sätt.
Jag bojkotar...
Detta kommer såklart inte bli det minsta problem då det finns andra liknande varor.
 
Jag har som vanligt hyllat landet borta i väster på deras födelsedag med att bära min gamla landslagströja

Inga kommentarer: