HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 12 maj 2013

En mil på tid

43,30 på milen....
Tyckte jag höll ett jäkla tempo där jag spetade på bra hela tiden.
Att banan jag valde var enbart uppför och nedför på ett lugnt och långkuperat sätt kan man bara undra om det var bra för tiden.
För träningspasset var det säkert bra.
Nu efter passet så har jag smaskat mig ner i den här skålen.
Hittade recptet i Scott Jureks bok.
Avocado
Limesaft
Chilli
Vitlök
Havssalt
 
Jaa ni, är inte det här en nyttig smaksensation så är nog inget det.
Eventuellt kan en död matas med detta och tre minuter senare så ser vi samma döing dansa på bordet.
 
Att säga som jag sa igår att den övre dammen skulle bli färdig idag är ju bara löjligt...
Den övre dammen kommer att bli klar något annat år.
 
Eftersom det snart är sommar så kanske man skulle handla sig lite vin.
Jaa, någon gång ska man väl dricka vin.
Jag gillar ju rött vin och har jag kommit på nu vissa mouserande viner.
Kanske jag vågar köpa ett vitt vin...
Den här har en fin låda.
René Barbier Rosado
Vin är ju ganska okej för lchf-prickar som jag.
Det här är tydligen det bästa då det nästan inte innehåller kolhydrater över huvud taget.
Vet inte riktigt hur jag ska få ihop allt nästa vecka men om jag börjar med att gå och lägga mig nu så kan vi hoppas på att jag kan klura och kanske beta av lite redan imorgon...
Jäkla optimist!!!

Inga kommentarer: