HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 6 maj 2013

Räcker det inte snart

Det börjar balla ur kan man säga...
Inget vatten...
Ingen bil....
Om jag nu fick tillbaka dom två sakerna och samtidigt ta tillbaka vintern !! så skulle jag säga nej tack.
Att våren och värmen är här gör att man kan klara sig ändå, till och med leendet på läpparna.
Nu har jag packat min ryggsäck till imorgon...
Innehåller löparkläder som jag ska använda mig av på hemvägen imorgon.
Ja, efter kvällsmötet klockan åtta på kvällen.
Två lunchlådor kommer också packas ner imorgon bitti.
Den första äter jag halv 12 och den nästa klockan 16 när jag slutar den ordinarie arbetsdagen.
Kommer springa med den nya lilla ryggsäcken så att jag får med nycklar, busskort och lite vatten.

Ska strax hoppa ner så att jag hinner få lite sömn innan jag ska traska till bussen imorgon bitti.
Hade visst någon helgbild som jag inte kastat ut här.
Pion ?


Inga kommentarer: