HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 8 maj 2013

En fredag på en onsdag

Känns såklart som fredag idag för att hjärnan insett att det är ledigt imorgon.
Lovade flagghissning men väntar med den till imorgon, när det till på köpet är röd dag och säkert helt okej att flagga.
Ser ut att bli bra väder imorgon så uteaktiviteter står på programmet.
Underbart....!
Såg i tidningen igår att den fula grisen Littorin hade gift sig med en liten 25 åring (typ).
Jag minns inte vad han gjorde för ett antal år sedan men jag minns att han smet iväg från politiken utan att stå för vad han gjort (och det jävliga...) fick behålla sin grymt höga lön.
Den incidenten gjorde att han hamnade på på min lista för "nollor utöver det vanliga".
Dom i den skaran skulle jag gärna slå ihjäl...med en hammare eller så...
Att nu en ung flicka gifter sig med grisen är ju bara en gåta.
Ska vi gissa på att det håller ett år eller ?

Tar min bok med mig och kryper ner nu...
Syns imorgon och då innehåller inlägget såklart bilder.
Gissningsvis sju stycken.

Inga kommentarer: