HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 25 maj 2013

Mirakelkaffe

Att jag inte tänkt på att testa detta tidigare...
 Jag vet ju hur otroligt mjuka händerna blir efter ett möte med kaffesumpen...
Visst borde väl mina rödsprängda och svullna ögonlock (nja, runt hela ögat förresten...) kunna botas av denna naturmagiska produkt ??
Så här gick jag sedan ut och klippte gräset i en timme...
Hoppas ingen såg mig!!!!
Sedan tvättade jag bort det.
Så lite har det inte kliat på minst en månad så kanske gjorde det susen.
Ska nog ta en sväng till med det här imorgon.

Vilda förgätmigej finns här och där på tomten och givetvis så är det en blomma i min smak.
Hade en svart plast liggande på gräset som jag flyttade när jag skulle klippa gräset.
Två djur överraskas och pinnade iväg i olika hastighet under en stock.
Japp, samma stock.
En mus och en padda.
Paddan var större än musen.
Skulle ta upp lite maskrosor idag tänkte jag.
För att känna att jag kom framåt så tänkte jag innan jag startade att jag skulle ta bort 250 stycken.
Tippade helt enkelt på att det var så många det var i min gräsmatta.
Hmm...
Jag tog bort 1500 stycken och då är jag ändå inte klar...
Snygg blåsa jag skaffat mig på högerhanden efter det jobbet.

Jag la ner kusinträffen både för att jag inte tyckte att jag hade tid och framför allt att mina ögon inte var bäst i morse.
Riktigt svullna och inte snygga alls.
Solglasögon är ju en modell jag använde mig av när jag skulle handla igår eftermiddag...

Tror att jag kryper ner tidigt idag.
Jag är en trött människa.

Inga kommentarer: