HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 25 april 2013

Blommor och lite annat

 
 
Ett varv runt huset idag med kameran som sällskap.
Jo, hittade lite nya blommor och mer kommer det har jag sett.
Det tycker jag är kul.
Somnade sedan på altanen med en filt över mig.
 
 
Det här en gps-mottagare som jag ska ha i byxlinningen när jag springer.
Det gör att jag på min klocka kan se vilket tempo jag håller, hur lång sträcka jag sprungit och lite annat.
När jag kommer hem så kopplar jag in den i datorn så kommer det upp fakta om löppasset.
Och en karta var jag har varit.
Så ska det gå till, men det har vi inte sett ännu.
Nu är den i alla fall laddad och det är ovanlit seriöst av mig att läsa instruktionsboken innan jag börjar trycka som en stolle.

Jag fick ju present i söndags...
Tack så mycket för fin tröja...
Jag fick en till...
En blå.
Den var också fin.
 
Jag väntade på ett mail idag.
Ett mail som inte kom.
Ett tag så tänkte jag att det är säkert mailen som inte funkar just nu.
Jag skickade därför ett mail från min lillaaasenadress till min vanliga.
Det kom fram på direkten.
Efter en timme eller två så tittade jag till på mailet...
Vad sjutton hade jag skrivit.
 
  • tree‏

  • Fredrik Olsson (lillaaasen@gmail.com)
    16:16
    Till:fo_coventry@hotmail.com
     
    jaha....isigt idag...


    Inga kommentarer: