HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 30 april 2013

Ingen springning...och mer springning

Hallå...
Känns sisodär att stanna på 96 kilometer den här månaden men efentligen så spelar det ju ingen roll.
Skulle mycket väl ha junnat ta dom där 4 km nu i mörker men eftersom jag inte har något vatten...!! så känns det bara dumt.
Somnade klockan tre i natt efter ha vänt mig i sängen arton gånger och sedan gett upp genom att tända lampan och läsa en stund.
Majbrasa blev det inte för mig för jag prioriterade sömn när jag kom hem.

Så...snodde en liten eld lite snyggt på nätet.
Allt för känslan...

Stjärnan F....(det är jag) har nu slagit till igen och nu har han verkligen slagit till på den stora trumman.


Anmäld och inbetald...
Funderade på om jag skulle ta 72 kilometrarn men som tur var nöjde jag mig med att ta maratondistansen...
Maraton...
24 augusti.
Sablar!!

Lyxigt med en Anitavecka den här veckan vilket innebär ledigt från jobb imorgon onsdag.
Hoppas på att hinna med något innan färden går mot Linköping imorgon eftermiddag.

Spännade att få ha fyrorna på tosdag eftermiddag, men det är klart, lite mer jobb blir det ju så tankarna går hur jag ska lägga upp det långa passet.
Tror faktiskt att dom kommer tycka att det är kul att jag kommer till dom.
Dom små pluttarna...:-)

Inga kommentarer: