HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 17 april 2013

Glass på flaska ???

Onsdag morgon minsann och jag ska snart bege mig till jobb.
Nu lattjar tandborsten runt i munnen på mig.
Den lilla frukosten tar jag på jobbet....flytande form.
Kostdoktorn tyckte till om sockermonster som i denna konstiga värld nu till och med kan dricka vatten med diverse efterrättssmaker.
Kanske inte sött, men ärligt talat så är det väl knappast naturliga saker dom kastar ner i flaskan om man får fram dom där smakerna.
En del läsare höll absolut inte med utan såg fram emot sommaren där man kunde dricka en flaska vatten som smakade glass, istället för att äta en glass.
Låter blaha i mina öron...
Inte tusan kan det väl på något sätt jämföras med glass, trots att det smakar glass, vilket det knappast kan göra.
Inget för mig.
Loka
Hur vet man om man är sockerberoende? Ett vanligt symtom är att man ständigt tänker på nästa gång man ska få i sig något sött.
Ett annat symtom kan vara att man tycker att Lokas nya vatten med smak av chokladmilkshake, jordgubbsglass eller citronpaj låter som en mumsig idé. När till och med ditt dricksvatten måste smaka efterrätt så har du antagligen problem.

Inga kommentarer: