HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 29 april 2013

Springa och simma

Fredrik Olsson   295,3 km.    96,0 km.
Och imorgon är det den 30 april.
Ni fattar vad som måste göras va??
Inte...
Jo, 96,0 km. är hur långt som jag sprungit den här månaden.
En månad som tar slut imorgon.
Alltså måste jag ta en löprunda på minst fyra km.
Så enkelt är det ju...
295,3 km. är förövrigt så långt som jag sprungit i år.

Snart läge att hoppa i kanalen också...;-)
Hahahaaa...ja, vad ska man säga.
Det första som slog mig in när jag kommit i den var att jag var kissnödig.
Jäklar vad jobbigt.
Är man i långt ute i vattnet så låter man det nog bara rinna.
Ärligt talat så var det en sak som tassade in i hjärnan redan innan kissnödigheten...
Att det här är inget man traskar omkring i när man har planer om att våldta någon.
Inget jag funderat över så det är lugnt.
Nu har jag inte lyckats dra upp dragkedjan i ryggen men jag måste säga att den känns skön.
Tror att jag ska traska omkring med den när det regnar.
 
Nu är det matlådefixande och skutt i säng.
 

Inga kommentarer: