HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 24 april 2013

Böcker under täcket

Ja, det var ju också en dag...
Har bland annat funderat på vilket håll flaggstången kommer att falla när den blåst omkull.
Jo, jag har flaggstång...
Kanske ska ta och köpa mig en flagga, men en svensk vill jag inte ha.
Köper en billig, rumänsk eller något sånt...
Tillbringat tid med dessa idag.
 
Dagens OHHHH.... kom nu när jag kollade vädret ett antal dagar framöver.
Jod, jag tittar ju väder minst tre gånger om dagen och är klart klar över att dom ändrar förbenat mycket från en timme till en annan.
I alla fall så var anledningen till mitt ljud detta...
Tirsdag 30.04.2013kl 2–8Lettskyet.  Gjelder for: kl 2–80 mmSvak vind, 3 m/s fra sør-sørøstSvak vind, 3 m/s fra sør-sørøst
kl 8–14Delvis skyet.  Gjelder for: kl 8–1414°0,1 mmSvak vind, 3 m/s fra sørSvak vind, 3 m/s fra sør
kl 14–20Klarvær.  Gjelder for: kl 14–2022°0 mmLett bris, 4 m/s fra sørøstLett bris, 4 m/s fra sørøst
kl 20–2Lettskyet.  Gjelder for: kl 20–215°0 mmFlau vind, 2 m/s fra østFlau vind, 2 m/s fra øst
 
Det ni...
Och då är det vädret i Norsholm vi snckar om, inte Las Palmas.
Ja, inte mig emot, men vi tar det med en nypa salt innan vi ser det.
 
Vi syns imorgon...
Kalla, svettiga eller heta som gaskaminer...
 

Inga kommentarer: