HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 7 april 2013

Korrespondenterna

Inte alls ofta som jag ser på tv men nu hade jag både hört om och läst om ett program som heter Korrespondenterna så när jag fick ett läge nu ikväll att bara klicka....så klickade jag.

http://www.svt.se/korrespondenterna/varldens-sotsug

Inte väntat mig att det gjordes så här bra inslag om ett sånt här ämne, men tydligen så finns det hopp.

När min bokhög som just nu läses så har jag en minst lika stor hög som jag vill läsa...NU.
Den här är tjock och till på köpet på engelska, men jag vill sluka den som en god glass.

Den här var ett tag sedan jag såg, men nu hittade jag den lagom till snön är på väg att lämna min tomt.
En stabil bok detta som talar om hur man ska tänka och agera om man vill förändra sin trädgård.
Den kommer jag att följa...
 
Det blev löpning idag fast jag inte hade superlust precis.
3,5 km ditjogg, 3,5 km hemjogg och där emellan 6x1100 meter med en minuts vila mellan.
Tanken var då att springa elvahundringarna i ett bra tempo och det lyckades jag väl skapligt med.
 
Jag brukar inte var mycket till djup, men denna är bra...

Inga kommentarer: