HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 22 april 2013

Paketen kom

Tårta till frukost idag kändes ju lite fräckt.
Klarade mig på den tills jag kom hem och fick middag klockan 18.
Och paketet det kom imorse men som väntat kunde/orkade/ville inte dhl åka uppför min backe.
Inga problem, skottkärran och mina vader klarade saken galant.
Fyra stora paket har intagit altanen...

Stolarna var såklart redan klara och så här ser den ut.
Jodå, fem stycken till var det.
Bordet började jag sätta ihop nu ikväll men det var så kallt och ruggigt så jag la ner projektet.
Vi hoppas på en helgruppsbild imorgon.

Knäppgöken Fredrik som redan hunnit ångra sin anmälan till loppet om två veckor, ett antal gånger anmälde sig nu ikväll till ett nytt lopp.
Ett 5-km lopp...
Ja, jag är chockad själv.
Då måste man väl springa fort va ??, och sånt tycker jag är jobbigt...

Inga kommentarer: