HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 14 april 2013

När våren kom till stan

Jag struntar i att det enligt kalendern nu varit vår i en och halv månad och trots att jag känt att det vissa dagar varit riktigt mot en vägg där solen legat på och där vinden inte kommit åt.
Idag var dagen då våren kom.
Det var en helt annan temperatur som mötte en när dörren slogs upp.
Jag kan bara säga, det var verkligen på tiden och jag gillar det skarpt.
Löpning stod på programmet idag, men det var verkligen bara skönt "att vara" idag och jag kände att jag behövde det.
Löpning blir det istället imorgon när jag kommer hem från jobbet.
Det är ett löfte.
Idag försvann också den andra delen som var under protjekt-ta-bort-altanräcket.
Planen är att så småningom bygga ut altanen någon meter just i den här riktningen.
Varför??
Därför att placera ett matbord som altanen nu ser ut blir mindre bra tycker jag + att solen dyker upp tidigare om altanen är en bit längre däråt.
Sen är det just nu en väldigt meningslös del av tomten så ingen skada skedd.
Skapligt vad snön har smält idag förresten.
 




Rusty Neal  T-Shirt White
Jag hade ju en lilaaktig t-shirt på mig under fredagskvällen på båten.
Rusty Neal är märket på den och den är riktigt fräck.
Fick lite lust att leta upp andra Rusty Neal-tröjor idag, men det gick sådär kan man lugnt säga.
Den här var ju inte det minsta fräck, men kanske lite snygg.
Ska fundera på saken.
 
Nu ska jag träna lite....vi får se om det blir axlar, core eller biceps.

Inga kommentarer: