HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 27 april 2013

En massa bpm

Jag lyssnar ju alltid på musik när jag springer.
Alltid på musik som gör att man inte somnar vid dikeskanten.
Ärligt talat så kan nog basen och ljudvolymen nästan väcka upp en överkörd grävling i samma dike.
Jag lyssnar på musik för att bli pigg.
Studsig musik borde göra mig studsig...?
Läser (och har såklart läst om det tidigare) att man ska ha en musik på som synkar med steghastigheten.
Vet att under ett aerobicpass så är den saken väldigt given, men under ett löppass så känns det knepigt.
En annan sak som slår mig nu sittande här och äter och samtidigt lyssnar på Avicii, är att jag äter hetsigt för att hänga med i tempot till musiken.
Inte så bra va...?

Inga kommentarer: