HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 15 april 2013

Fritamöte

Löpning efter jobbet idag, sa jag igår...
Bra att jag har koll.
Upptäckte i min kalender när jag kom till jobbet idag att det var fritamöte mellan halv sex och halv åtta.
Ingen löpning med andra ord.
Nu har jag i alla fall kört mage i 16 minuter, alltid något.
Vi får se vilka överraskningar som dyker upp imorgon.

Läste att det hade varit en löpartävling i helgen.
16 mil sprang man.
Det är nästan för häftigt.
Det är som om jag skulle springa till sommarstugan och tillbaka.
Kan aldrig vara möjligt.

Ett år sedan jag gjorde en tårta senast.
Är det dags nu igen...?

Fast jag vill kanske göra en med hallon och lakritssmak....



536175_521704234543187_1854637974_n

Inga kommentarer: