HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 20 april 2013

Solig 41:a

Fantastiskt trevligt med sol och värme på min födelsedag.
Vintern ser vi nu inte ett enda litet spår av...som om den aldrig funnits.
Lita på att jag är glad att slippa den jäkeln...
Det var en väldigt bra lördag för övrigt också.
Det är ju ofta så att det ena ger det andra.
 Nu är det vår på riktigt....

Premiär för nya mixern.
Det här ser ju helt livsfarligt ut...

Det ploppar upp blad och blommor överallt...

En New Dawn är planterad och kommer förhoppningsvis att klättra upp på berget och vidare upp i syrenen.

Måste ju bara ha en Magnolia.
Hoppas att du kommer att trivas.

Till och med dom här kom fram idag.

 

Röjde, torkade och la på dessa...

Visst ja, jag skulle berätta vad gårdagens paket innehöll...
Ja, den här...;-)
 
En annan rolig sak som damp ner i postlådan igår var ett brev från Statistiska Centralbyrån.
Det handlade om hälsa vilket gjorde mig intresserad.
Det var inte alls så att jag behövde fundera vilket alternativ jag skulle välja.
Konstaterade att jag inte är någon gammal sjukling precis.
Ett papper handlade om hur stort förtroende man hade för poliser, sjukvården, äldrevården, politiker, skolan och människor i allmänhet...
Bottenpoäng från mig kan man lugnt säga...
Botten...botten..
 
Vi får se om morgondagen glider på i den positiva strömmen...
Tårtan som jag snickrade ihop idag ska vi nog knäppa en bild på i alla fall.
Tror inte att den blev något smaskig dock.

Inga kommentarer: